Samo na oglase dali 780.000 KM: Pogledajte koja je stranka potrošila najviše

Published On 5. October 2014. | By admin | Aktuelnosti, Vijesti

Rezultati monitoringa pokazali su da je deset političkih stranaka u prve dvije sedmice kampanje, samo na zakup prostora u elektronskim i štampanim medijima (10 TV stanica i 9 štampanih izdanja), utrošilo više od 780.000 KM.

Stranka demokratske akcije (SDA) i Savez za promjene još uvijek prednjače po troškovima. SDA je do sada na oglašavanje potrošila oko 285.000 KM, što zajedno s procijenjenom pripremom oglasa od oko 90.000 zajedno čini čak 375.000 KM za prve dvije sedmice.

Savez za promjene, s druge strane, na oglašavanje je utrošio oko 160.000 KM, što zajedno sa procijenjenom pripremom oglasa od prethodne sedmice od 135.000 KM, iznosi 295.000 KM. Zanimljivo je i da je SDA u prvoj sedmici imala više od 50 posto ukupnog broja oglasa, odnosno više od svih stranaka zajedno, dok je u drugoj sedmici udio SDA u ukupnom broju oglasa 44 posto.

SNSD je, kada se zbroji oglašavanje ove stranke i koalicije s DNS-om, utrošio oko 150.000 KM, a zajedno s procijenjenom pripremom oglasa, oko 257.000 KM.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *