Vozači sami određuju kada i na kojim linijama će voziti

Published On 12. February 2013. | By admin | Izdvojene vijesti

Ni nakon nedavnog sastanka nadležnih iz Općine Hadžići, direktora hadžićkih škola i predstavnika GRAS-a o rješavanju višegodišnjih problema u javnom gradskom prijevozu, situacija na terenu nije ništa bolja piše Avaz.

Brojne pritužbe

Iako su nadležni iz GRAS-a obećali da će nastojati da linije budu što redovnije, situacija je i dalje ista. Autobusi i minibusi svakodnevno kasne, vozači propuštaju linije, a često ne voze nikako i po nekoliko sati.

Kako nam je kazao student Nermin Boja, za Lepenicu voze dva GRAS-ova minibusa, linija 75 Ilidža – Mokrine te linija 76 Hadžići – Mokrine, ali su oba neredovna.

– Najviše ispaštaju korisnici koji redovno kupuju mjesečne i godišnje karte, a prema mom mišljenju, najviše su krivi vozači koji koriste trenutnu situaciju u GRAS-u pa jednostavno ne žele voziti i propuštaju linije. Putnici se ne mogu izboriti sa samovoljom vozača, kojima pritužbe na rad ništa ne znače – kazao je Boja.

Prema njegovim riječima, često se dešava da učenici, studenti i radnici čekaju prijevoz i po 4-5 sati kako bi otišli na posao i u školu ili se vratili kućama.

Ništa bolje nije ni na polaznim stanicama u Hadžićima. I dalje vladaju ogromne jutarnje
gužve jer je na skoro svim linijama broj vozila smanjen, a mnoge su ukinute.

Gorući problem

– Prijevoz đaka u Hadžićima gorući je problem već nekoliko godina. Nakon sastanka s predstavnicima GRAS-a pustili su u funkciju do tada ukinutu liniju Drozgometva – Hadžići, predviđenu za đake, pa je za sada olakšan odlazak školaraca na nastavu – kazala je Dženana Alispahić, direktorica Osnovne škole “6. mart” u Hadžićima.

Međutim, situacija nije promijenjena nabolje za putnike na redovnim linijama iz Hadžića, Pazarića, Vukovića i Tarčina.

Za 7 dana i po 6 prijava

Safet Bradarac, v. d. direktora GRAS-a, kaže da u sedam dana prime i do šest prijava na vozače.

– Skoro sve prijave koje stignu na potpis odnose se na vozače, ili da ne prodaju karte kako treba, odnosno švercuju, ili da ne održavaju red vožnje, tačnije da ne žele voziti – kaže Bradarac.

Bradarac navodi da se ovakvi vozači kažnjavaju raskidom ugovora ili kaznom, odnosno destimulacijom u skladu s Pravilnikom preduzeća.

Dnevni avaz