ISHRANA Sadrže malo kalorija i sagorjevaju masti: Evo koje voće treba da jedete svaki dan

Published On 9. March 2019. | By saliha | Magazin

 

Voće je bitan dio zdrave ishrane, obiluje vitaminima i ostalim tijelu potrebnim nutrijentima, a odlično je i za gubljenje k.ilograma ako jedete između obroka. 

Mršanje nije nimalo lak zadatak. Oni koji su pokušali da izgube neželjene kilograme barem jednom znaju koliko je to odricanja i truda.

Upravo zato, dobro je znati na koji način možete sebi olakšati proces.

Birajte namirnice koje sadrže malo kalorija i koje se brzo sagorjevaju.

Jabuke

Sadrže malo kalorija i obiluju vlaknima. Jedna jabuka dnevno, s korom, osiguraće vašem tijelu oko 4,4 grama vlakana, što je oko jedne petine preporučene dnevne doze. Jedite jabuku prije jela za mršanje.

Banane

Mnogi izbjegavaju banane kada žele da smršaju, ali ne bi trebalo. Iako imaju oko 105 kalorija, sadrže i tri grama vlakana, što ih čini dobrim odabirom za gubljenje kilograma.

Kivi

Ova mala voćna bomba obiluje vitaminom C i E.

Crne sjemenke su odličan izvor vlakana koji pomažu probavi. Ovo voće pomaže u kontroli osjećaja gladi, što je i te kako bitno ako želite da smršate.

Šumsko voće

74 grama borovnice sadrži 42 kalorije, a 152 grama jagoda 50 kalorija. Osim toga, pružit će vam osjećaj sitosti i redukovati nivo holesterola, krvni pritisak i upalne procese u tijelu.

Lubenica

Obliluje vitaminima A,B i C. 100 grama ovog voća sadrži 30 kalorija i 90 posto vode, zbog čega ćete ostati hidrirani i dat će vam osjećaj sitosti.

Narandže

Odličan su izbor ako želite da se riješite masnoće iz tijela. Sadrže malo kalorija, a bogate su vitaminom C i pružaju osjećaj sitosti.

Grejpfrut

Obiluje vitaminom C, folnom kiselinom i kalijumom. Polovina grejpfruta sadrži samo 39 kalorija, a ako je konzumirate svaki dan prije jela, snizit će vam nivo holesterola. Ovo je voće koje treba da jedete svaki dan ako želite da se riješite masnoća sa stomaka.

Avaz.ba

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *